سلمانی: عنایتی به جوانان اهمیت می‌دهد/ باید دست به دست هم بدهیم و به المپیک برویم

سلمانی: عنایتی به جوانان اهمیت می‌دهد/ باید دست به دست هم بدهیم و به المپیک برویم

پایگاه خبری فوتبالی- بازیکن تیم فوتبال امید گفت: امیدوارم با کادرفنی جدید با صعود تیم امید به المپیک تاریخ‌سازی کنیم.

به گزارش فوتبالی، یاسین سلمانی در حاشیه تمرین امروز (جمعه) تیم فوتبال امید گفت: خیلی خوشحالیم این اردو برگزار شد و آقای نبی آمد و خوش آمدگویی خوبی برای ما بود. با کادرفنی جدید آشنا شدیم و امیدوارم در کنار هم تاریخ‌سازی کرده و به المپیک صعود کنیم.

وی در مورد اینکه رضا عنایتی به بازیکنان جوان اعتقاد دارد، تصریح کرد: بله، عنایتی به جوانان اهمیت می‌دهد و امیدوارم کنار هم بهترین نتایج را کسب کنیم.

کاپیتان تیم امید در پاسخ به این سؤال که چه انتظاری از مسئولان دارد، خاطرنشان کرد: همانطور که می‌دانید 8،9 ماه است اردو نداشته‌ایم و وقت کافی برای مسابقات پیش‌رو نداریم. امیدوارم فدراسیون در این زمان کمک کند و دست به دست هم دهیم و به المپیک صعود کنیم.

سلمانی درباره عدم قهرمانی تیم فوتبال سپاهان در لیگ برتر تأکید کرد: اینجا تیم امید است و اگر درباره باشگاه صحبت نکنیم، بهتر است.

وی در رابطه با اینکه در گذشته ناهماهنگی زیادی بین دوران سرمربیگری مهدی مهدوی‌کیا و باشگاه‌ها وجود داشت، گفت: مشکلاتی داشتیم که باشگاه‌ها بازیکن نمی‌دادند و هم باشگاه‌ها حق داشتند و هم فدراسیون فوتبال. امیدوارم باشگاه‌ها بازیکنان در اختیار تیم امید قرار دهند تا بهترین نتایج را کسب کنیم.

2636