جهان نجاتی: می‌خواهیم بهترین عملکرد را داشته باشیم

جهان نجاتی: می‌خواهیم بهترین عملکرد را داشته باشیم

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی تیم دختران زیر ۲۰ سال در نشست خبری پیش از بازی مقابل ویتنام گفت: می خواهیم در این مرحله بهترین عملکرد را داشته باشیم.

به گزارش فوتبالی و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، کنفرانس خبری  تیم های حاضر در دور دوم مسابقات جام‌ملت های زیر ۲۰ سال دختران آسیا در گروه a عصر امروز به وقت محلی در هانوی برگزار شد و مریم جهان نجاتی با اشاره به شرایط آب و هوایی کشور ویتنام اظهار کرد: امیدوارم رطوبت بالا کار را برای شاگردانم سخت نکند گرچه ما تدابیر خوبی را در نظر گرفتیم تا بازیکنان بتوانند در زمان مسابقه شرایط خویی را داشته باشند.

وی در ادامه افزود: تمام تیم های حاضر در این مرحله با برنامه ویژه به اینجا آمده اند و هیچ حریفی ساده نیست اما ما با توجه به اردوهایی که برگزار کردیم و آنالیزی که از حریفان داشتیم آمده ایم تا بهترین عملکرد را از خودمان به نمایش بگذاریم.

سرمربی تیم ملی بانوان جوانان ایران در پایان خاطر نشان شد: امیدوارم بچه ها بتوانند کارهای تاکتیکی که در تمرینات انجام داده ایم را به خوبی در زمین مسابقه اجرا کنند و بتوانیم در گام نخست مقابل میزبان که سخت ترین حریف ما هم ویتنام است نتیجه خوبی را بگیریم.

2636