عنایتی: باید تلاش کنیم تا نتایج در خور نام ایران را به دست بیاوریم

عنایتی: باید تلاش کنیم تا نتایج در خور نام ایران را به دست بیاوریم

پایگاه خبری فوتبالی- عنایتی گفت: همه می‌دانیم مسیر سختی را پیش رو داریم.

به گزارش فوتبالی، اردوی آماده‌سازی تیم فوتبال امید جهت حضور در مسابقات قهرمانی زیر ۲۳ سال غرب آسیا از امروز (جمعه) در محل کمپ تیم‌های ملی آغاز شد.

تیم فوتبال امید خود را جهت حضور در مسابقات قهرمانی زیر ۲۳ سال غرب آسیا که در دهه پایانی خرداد ماه برگزار خواهد شد، آماده می‌کند.

رضا عنایتی در حاشیه تمرین امروز تیم امید که با حضور مهدی محمدنبی نایب رییس اول فدراسیون فوتبال برگزار شد در سخنانی از اعتماد مسوولان به کادر فنی جدید تیم امید ابراز خرسندی کرد و افزود: با توجه به شرایطی سختی که داریم باید خودمان را برای یک جنگ تمام عیار آماده کنیم و همه می‌دانیم مسیر سختی را پیش رو داریم.

وی ادامه داد: وظیفه سنگینی بر دوش همه ماست، باید تلاش کنیم تا نتایج در خور نام ایران را به دست بیاوریم و من و تمام مجموعه تلاشمان را خواهیم کرد تا پرچم ایران را بالا ببریم.

او ادامه داد: باید جلساتی را داشته باشیم تا نسبت به روحیات و اخلاق هم بیشتر آشنا شویم که این کار در روزهای آتی انجام خواهد شد، مهم این است که ما برای هدفی که داریم تلاش کنیم، با توجه به شرایط سختی که داریم کار آسانی نخواهیم داشت اما تلاش خود را خواهیم کرد و امیدواریم به اهداف خود دست یابیم.

2636