آخرین بازیکنان آرژانتینی در که فینال‌های اروپایی گلزنی کردند

آخرین بازیکنان آرژانتینی در که فینال‌های اروپایی گلزنی کردند

پایگاه خبری فوتبالی - تیم آ اس رم در فینال این فصل از رقابت های لیگ اروپا مقابل سویا شکست خورد و به این ترتیب جام قهرمانی را از دست داد.

به گزارش فوتبالی، دیدار فینال رقابت های لیگ اروپا با تساوی یک بر یک به پایان رسید و پس از 120 دقیقه بازی، در ضربات پنالتی این سویا بود که توانست به پیروزی برسد و جام قهرمانی را بالای سر ببرد.

در این بازی فینال، تک گل آ اس رم را پائولو دیبالا به ثمر رساند. او به عنوان یک بازیکن آرژانتینی در فینال رقابت های لیگ اروپا گلزنی کرد. اما آخرین بازیکن آرژانتینی که در فینال رقابت های لیگ قهرمانان اروپا گلزنی کرده است، لیونل مسی است. مسی در فینال رقابت های لیگ قهرمانان اروپا در فصل 2010/11 مقابل منچستر یونایتد گلزنی کرد و به قهرمانی تیمش کمک ویژه ای کرد. آن قهرمانی آخرین قهرمانی پپ گواردیولا در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا تا به امروز بوده است و باید دید که در فصل جاری لیگ قهرمانان اروپا به قهرمانی می رسد یا خیر.

پس دیبالا و مسی آخرین بازیکنان آرژانتینی هستند که در فینال لیگ اروپا و فینال لیگ قهرمانان اروپا گلزنی کرده اند. لوتارو مارتینز در خط حمله اینتر این فرصت را دارد که در فینال لیگ قهرمانان اروپای این فصل به عنوان یک بازیکن آرژانتینی گلزنی کند.

1470