امیدواری رئال مادرید جذب ستاره انگلیسی در هفته آینده

امیدواری رئال مادرید جذب ستاره انگلیسی در هفته آینده

پایگاه خبری فوتبالی - به نظر می رسد که رئال مادرید در حال نهایی کردن جذب جود بلینگهام ستاره انگلیسی بروسیا دورتموند است و فقط مشخص شدن و تکمیل شدن جزییات نهایی قرارداد این بازیکن باقی مانده است.

به گزارش فوتبالی، جود بلینگهام ستاره 19 ساله بروسیا دورتموند که به عنوان بهترین بازیکن فصل بوندسلیگا هم انتخاب شد، هدف اول رئال مادرید در این پنجره نقل و انتقالات تابستانی است. رئال مادرید به دنبال تغییر نسل در خط میانی خودش است و بلینگهام یک گزینه بسیار مناسب برای انجام این کار است.

به گفته فابریزیو رومانو، رئال مادرید امیدوار است که خرید جود بلینگهام را تا هفته آینده نهایی کند. در حقیقت جزییات قرارداد بلینگهام در حال تکمیل و نهایی شدن است. رئال مادرید یک پیشنهاد 100 میلیون یورویی به دورتموند برای خرید بلینگهام داده است. در حال حاضر مذاکرات برای اضافه کردن بند هایی به این پیشنهاد ادامه دارد چرا که دورتموند می خواهد روی این معامله سود بیشتری نصیبش شود.

قراردادی که رئال مادرید با جود بلینگهام می بندد یک قرارداد بلند مدت خواهد بود. در حقیقت رئال مادرید می خواهد اولین قراردادی که با بلینگهام می بندد یک قرارداد شش ساله باشد و این بازیکن انگلیسی را حداقل تا 25 سالگی در باشگاه نگه دارد.

1470