نحوه مهار هالند از زبان واران

نحوه مهار هالند از زبان واران

پایگاه خبری فوتبالی - رافائل واران مدافع منچستر یونایتد برنامه تیمش برای مهار ارلینگ هالند در فینال جام حذفی را شرح داد.

به گزارش فوتبالی، منچستر یونایتد تلاش خواهد کرد تا رویای منچستر سیتی برای کسب سه گانه را با متوقف کردن آن‌ها در دومین قدم‌شان در مسیر کسب این افتخار، نابود کند.

رافائل واران می‌گوید که منچستر یونایتد از تقابل با منچستر سیتی در جام حذفی هیچ ترسی ندارد. او هم‌چنین ادعا کرد که تیمش می‌تواند مهاجم 52 گله تیم گواردیولا را خنثی کند و رویای سه گانه آن‌ها را بر باد دهد. منچستر سیتی در ورزشگاه ومبلی که ورزشگاه مورد علاقه شان هم هست برای برداشتن دومین قدم در راه کسب سه گانه به مصاف رقیب دیرینه خود می‌رود.

واران در جواب این سوال که آیا نشانه ای از ترس پیش از تقابل با سیتی در تیمش مشاهده کرده، گفت :" ترس؟ نه، چرا بترسیم؟ هر بازی یک چالش است. من دوست دارم خودم و دیگر تیم ها را به چالش بکشم. مهم ترین نکته باور داشتن است. مهم نیست اگر که یک تیم در فرم بد یا خوبی قرار داشته باشد، چالشی روبه روی ما است و باید آن را بپذیریم و بهترین خودمان را برای بردن بازی به نمایش بگذاریم. من روبه رو شدن با چالش های بزرگ را دوست دارم، به خصوص وقتی چیزی به نظر غیرممکن به نظر می‌رسد. وقتی چالشی بزرگ پیش رو دارم بیشتر انگیزه می‌گیرم و کل تیم ما هم همین حس را دارد. "

2102