رمز موفقیت پرسپولیس در فینال جام حذفی؛ صحبتهای ساپینتو!

رمز موفقیت پرسپولیس در فینال جام حذفی؛ صحبتهای ساپینتو!

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی پرسپولیس به اظهارات ساپینتو پیش از فینال جام حذفی واکنش نشان داد و معتقد است این موضوع انگیزه تیمش را برای برد چند برابر کرد.

به گزارش فوتبالی، ریکاردو ساپینتو که در نشست خبری پیش از دربی حذفی فرمان حمله به علیرضا بیرانوند را صادر کرده بود با انتقاد همتای خود در پرسپولیس مواجه شده است.

ماجرا از اینجا آغاز شد که پس از پایان دربی برگشت لیگ‌برتر که با برتری قرمزها به پایان رسید علیرضا بیرانوند مقابل جایگاه ۲۲ که مختص تماشاگران پرسپولیس است، ایستاد و حرکتی تحریک‌آمیز انجام داد که باعث عصبانیت شدید استقلالی‌ها شد.

در کنفرانس خبری قبل از دربی بود که ساپینتو اعلام کرد رفتار بیرانوند را او و هواداران استقلال فراموش نخواهند کرد و این موضوع را بی‌پاسخ نخواهند گذاشت.

یحیی گل‌محمدی که ابتدا با یک استوری اینستاگرامی، به اظهارات ساپینتو واکنش نشان داده و از دروازه‌بان تیمش حمایت کرده بود، در مصاحبه امروزش، دوباره در مورد این مساله صحبت کرده و گفته است: اظهارات سرمربی استقلال قبل از فینال جام حذفی یک دستاویز خوبی برای ما شد و توانستیم از این موضوع به خوبی استفاده و مدیریت کنیم. اینکه سرمربی یک تیم هوادارانش را مقابل یک بازیکن قرار دهد کار درستی نیست، واقعا قرار دادن هواداران استقلال مقابل علیرضا بیرانوند کار زشتی بود. ما حتی این موضوع را زمانی که وارد ورزشگاه شدیم به چشم دیدیم که فضای بسیار مسمومی روی سکوها حاکم است. با توجه به تمام این اتفاق‌ها همه ما متحد شده بودیم تا از علیرضا بیرانوند حمایت کنیم و در فینال جام حذفی هم تنها به خاطر علیرضا بیرانوند بازی کردیم و قهرمان هم که شدیم، جام را به او دادیم.

7655