رد پیشنهاد بایرن مونیخ توسط ستاره انگلیسی؛ مودریچ در راه عربستان؟

رد پیشنهاد بایرن مونیخ توسط ستاره انگلیسی؛ مودریچ در راه عربستان؟

پایگاه خبری فوتبالی - دکلان رایس ستاره انگلیسی وستهم که خواهان زیادی دارد پیشنهاد بایرن مونیخ را رد کرد.

به گزارش فوتبالی، در حال حاضر از هر زمان دیگری به پنجره تابستانی نقل و انتقالات نزدیک هستیم و به همین بهانه باهم داغ ترین اخبار نقل و انتقالاتی روز دنیا را مرور می‌کنیم :

انتظار می‌رود که دکلان رایس پیشنهاد بایرن مونیخ را رد کند و با انتقال به یک تیم انگلیسی در لیگ جزیره ماندگار شود. تیم های آرسنال و منچستر یونایتد به کاپیتان وستهم علاقه مند هستند. (Daily Mail)

.

آرسنال اولین پیشنهاد خود برای رایس را بعد از فینال لیگ کنفرانس اروپا میان تیم های وستهم و فیورنتینا ارائه خواهد کرد. (Fabrizio Romano)

.

آرسنال در راه جذب ژائو کانسلو با مشکل مواجه شده چرا که او پس از دوره قرضی خود در بایرن مونیخ علاقه ای ندارد تا به انگستان بازگردد.(AZ)

.

میسون مونت ممکن است در این تابستان از چلسی جدا شود و حتی با منچستر یونایتد بر سر جزئیات شخصی به توافق رسیده است و منچستر یونایتد در روزهای آتی پیشنهادی رسمی برای جذب او به چلسی ارائه خواهند کرد. (Sky Sports)

.

ژاوی علی رغم گزارش هایی مبنی بر توافق ستاره آرژانتینی بر سر قراردادی 1.2 میلیارد یورویی با تیم الهلال عربستان، ادعا کرده که روند بازگشت مسی به نیوکمپ تحت کنترل آن‌ها است. (Mundo Deportivo)

.

مائوریتسیو پوچتینو سرمربی جدید تیم چلسی تاد بولی مالک چلسی را قانع کرده تا فدریکو والورده هافبک تیم رئال مادرید را در این تابستان به خدمت بگیرد. (SPORT)

.

والورده ممکن است تنها هافبکی که رئال مادرید را ترک می‌کند نباشد چرا که گفته می‌شود لوکا مودریچ در حال نزدیک شدن به انجام توافقی جهت انتقال به لیگ عربستان طی قراردادی سه ساله به ارزش 120 میلیون یورو است. (OK)