مدافع استقلال، پرسپولیسی نمی‌شود!

مدافع استقلال، پرسپولیسی نمی‌شود!

پایگاه خبری فوتبالی- با توجه به صحبتهای امروز سرمربی پرسپولیس، به نظر می‌رسد احتمال پیوستن ابوالفضل جلالی به این تیم را باید منتفی دانست.

به گزارش فوتبالی، از مدتها قبل و در شرایطی که هنوز لیگ و جام حذفی تمام نشده بود، این شایعه به گوش می‌رسید که پرسپولیس برای فصل آینده به دنبال جذب یک مدافع چپ سرشناس است و گزینه اصلی یحیی گل‌محمدی کسی نیست جز ابوالفضل جلالی مدافع چپ استقلال که در این فصل، خیلی کم در ترکیب تیم ریکاردو ساپینتو به میدان رفته بود و مربی پرتغالی، همیشه جعفر سلمانی را به او ترجیح می‌داد.

اگرچه جلالی هیچوقت به این شایعه واکنش نشان داد اما بعد از آنکه دیروز خبر رسید این بازیکن قراردادش را با استقلال فسخ کرده، احتمال حضور او در پرسپولیس، قوت گرفت.

در چنین شرایطی، صحبتهای یحیی گل‌محمدی نشان می‌دهد که احتمال پرسپولیسی شدن مدافع چپ آبی‌ها را باید منتفی دانست.

سرمربی پرسپولیس در بخشی از گفت و گویش با برنامه ورزشگاه، در پاسخ به این سوال که آیا از استقلال، بازیکن خواهد گرفت، گفته است: هنوز لیستی به باشگاه نداده‌ام اما فکر نمی‌کنم بازیکنی از استقلال در لیست باشد.

درباره جلالی این بحث هم وجود دارد که اگر جدایی ریکاردو ساپینتو از استقلال قطعی شود، احتمال اینکه این بازیکن، فصل آینده هم پیراهن استقلال را بپوشد، وجود دارد.

1984