تیم بعدی محمد محبی مشخص شد؟

تیم بعدی محمد محبی مشخص شد؟

پایگاه خبری فوتبالی-محمد محبی، ستاره تیم استقلال در فصل جاری به باشگاه اماراتی نزدیک شد و به نظر فصل آینده در لیگ برتر امارات بازی خواهد کرد.

به گزارش فوتبالی، قرارداد قرضی حضور محمد محبی در تیم استقلال به پایان رسیده و بعید است شاهد ادامه حضور او در تیم آبی باشیم. به این خاطر که لژیونر نمی تواند به عنوان بازیکن قرضی در تیم لیگ برتری بازی کند و از سویی در صورت خرید قطعی جز سهمیه خارجی محسوب می شود.

باشگاه العین امارات سخت به دنبال بخدمت گیری محمد محبی است و وارد مذاکره با باشگاه سانتاکلارا هم شده است. البته باشگاه استقلال هم به باشگاه سانتاکلارا اعلام کرده حاضر است محمد محبی را قطعی خریداری کند.

پیشنهاد مالی باشگاه العین امارات به محمد محبی جالب توجه است و از سویی ریکاردو ساپینتو هم اردوی تیم استقلال را ترک کرده و در چنین شرایطی قابل پیش بینی است، شاهد حضور این بازیکن در تیم اماراتی باشیم.

محمد محبی به واسطه علاقه امیر قلعه نویی به نظر در جام ملت ها هم یکی از مهره های کلیدی تیم ملی خواهد بود و شخصا بی میل نیست در فوتبال امارات به بازی خود ادامه دهد. به خصوص که تیم او در فوتبال باشگاهی پرتغال دیگر در لیگ برتر حضور ندارد و به دسته اول سقوط کرده است.

9098