وقتی دروازه‌بان نیجریه نبض مسی را گرفت!

وقتی دروازه‌بان نیجریه نبض مسی را گرفت!

پایگاه خبری فوتبالی - در دور گروهی رقابت های جام جهانی 2014 برزیل، تیم ملی آرژانتین و تیم ملی نیجریه هم گروه شده بودند و در بازی سوم به مصاف هم رفتند.

به گزارش فوتبالی، تیم ملی آرژانتین در رقابت های جام جهانی 2014 برزیل در گروه F رقابت ها با تیم های ملی بوسنی، ایران و نیجریه همگروه شده بود. آرژانتین پس از این که بوسنی را در بازی اول با نتیجه دو بر یک و ایران را در بازی دوم با نتیجه یک بر صفر شکست داد، صعود خود به دور حذفی را قطعی کرد و در بازی سوم به مصاف تیم ملی نیجریه رفت.

نیجریه در بازی اول خود مقابل ایران به تساوی بدون گل رسیده بود اما در بازی دوم خود با نتیجه یک بر صفر بوسنی را شکست داده بود و در یک قدمی صعود به دور بعدی رقابت ها قرار گرفته بود.

تیم ملی آرژانتین موفق شد با نتیجه سه بر دو تیم ملی نیجریه را شکست دهد. در آن بازی لیونل مسی دو گل از سه گل آرژانتین را به ثمر رساند. یکی از گل های مسی از روی یک ضربه ایستگاهی از فاصله 25 متری بود.

در آن بازی وینسنت انیاما، دروازه بان تیم ملی نیجریه حرکت عجیب و غریبی انجام داد. او دست مسی را گرفت و با یک دست دیگر خود گردن لیونل مسی را لمس کرد تا ببیند نبض او کار می کند یا خیر. در واقع دروازه بان نیجریه می خواست ببیند که مسی یک انسان است یا یک فرا زمینی!

1471