عکس تیمی بارسلونا برای خداحافظی با جوردی آلبا

عکس تیمی بارسلونا برای خداحافظی با جوردی آلبا

پایگاه خبری فوتبالی - مراسم خداحافظی جوردی آلبا با باشگاه بارسلونا برگزار شد و کل اعضای باشگاه در این مراسم حضور داشتند.

به گزارش فوتبالی، بالاخره دوران حضور جوردی آلبا هم در بارسا به پایان رسید. این بازیکن در تابستان 2012 از والنسیا راهی بارسلونا شد. در حقیقت جوردی آلبا قرار بود جانشین اریک آبیدال در بارسلونا شود. جوردی آلبا به خوبی توانست جای اریک آبیدال را در بارسلونا پر کند و در این سال ها همواره یک مدافع چپ مطمئن برای آبی و اناری پوشان بوده است. جوردی آلبا به مدت یازده سال در بارسلونا توپ زد. او هم در کار های تدافعی و هم در کار های تهاجمی شرکت می کرد و نشان داد که یک مدافع کناری تا چه حد می تواند در روند یک تیم تاثیر گذار باشد.

اکنون آلبا با بارسلونا خداحافظی کرده است. او علت خداحافظی و جدایی اش از بارسلونا را "فرصت دادن به بازیکنان جوان تر" می داند و باید دید که بازیکنی مثل آلخاندرو بالده یا سایر مدافع های چپی که احتمالا به بارسلونا می آیند می توانند جای او را پر کنند یا خیر.

در این عکس تیمی که برای خداحافظی با جوردی آلبا در باشگاه بارسلونا گرفته شده است، علاوه بر بازیکنان بارسلونا می بینیم که ژاوی هرناند و خوان لاپورتا هم حضور دارند.

1471