نمایش تصویری از کریم بنزما در جشن قهرمانی الاتحاد

نمایش تصویری از کریم بنزما در جشن قهرمانی الاتحاد

پایگاه خبری فوتبالی - در این روز ها شایعات درباره این که کریم بنزما ممکن است راهی الاتحاد عربستان شود بسیار پر رنگ شده است.

به گزارش فوتبالی، تیم فوتبال الاتحاد عربستان پس از قهرمانی در این فصل از رقابت های لیگ حرفه ای عربستان، جشن قهرمانی خود را در ورزشگاه ملک عبدالله که ورزشگاه خانگی اش است برگزار کرد. این جشن قهرمانی حاشیه های خاص خودش را داشت.

یکی از سوژه های جالب این جشن قهرمانی این بود که بر روی نمایشگر بزرگ ورزشگاه، تصویری نمایش داده شد که در آن تصویر، یک هوادار الاتحاد عربستان گوشی موبایل خود را نشان می دهد. تصویری که روی این گوشی موبایل بود، تصویری از کریم بنزما در لباس تیم الاتحاد عربستان بود. در حقیقت در این روز ها که شایعه رفتن بنزما به الاتحاد داغ شده است، از این طرح ها که در آن ها بنزما را در پیراهن الاتحاد می بینیم، در شبکه های اجتماعی منتشر شده است.

باشگاه الاتحاد عربستان یک پیشنهاد دو ساله به کریم بنزما داده است. بنزما اگر پیشنهاد الاتحاد را قبول کند سالانه 100 میلیون یورو به همراه حق تبلیغات خود را در الاتحاد عربستان به دست خواهد آورد. پیشنهادی که بسیار وسوسه برانگیز است و باید دید که بنزما چه تصمیمی درباره آن خواهد گرفت.

1471