واکنش کریم بنزما به اخبار جدایی از رئال مادرید

واکنش کریم بنزما به اخبار جدایی از رئال مادرید

پایگاه خبری فوتبالی - کریم بنزما، مهاجم فرانسوی حال حاضر رئال مادرید در مراسم مارکا شرکت کرد و جایزه ویژه "مارکا اسطوره" را به خاطر عملکرد خوبی که در سال های اخیر داشته است دریافت کرد.

به گزارش فوتبالی، در روز های اخیر اخبار و شایعاتی پیرامون این که کریم بنزما می خواهد رئال مادرید را ترک کند منتشر شده است. در حقیقت بنزما با پیشنهاد وسوسه کننده الاتحاد عربستان روبرو شده است و همین قضیه موجب شده است تا خیلی ها بگویند که بنزما در انتهای فصل قرارداد خود را با رئال مادرید تمدید نمی کند و قرار است به عنوان بازیکن آزاد راهی تیم الاتحاد عربستان شود.

کریم بنزما در مراسم "مارکا اسطوره" درباره شایعاتی که پیرامون جدا شدن او از رئال مادرید در پایان فصل در شبکه های اجتماعی منتشر شده است، گفت:" من در رئال مادرید هستم و این حرف ها در اینترنت است اما واقعیت در اینترنت نیست."

بنزما همچنین گفت:" فردا و روز شنبه تمرین دارم و همچنان در رئال مادرید هستم."

در واقع کریم بنزما فعلا شایعات جدایی از رئال مادرید را به این شکل تکذیب کرده است و باید دید پس از آخرین بازی رئال مادرید در لالیگای 2022/23 که مقابل اتلتیک بیلبائو است چه اتفاقاتی رخ خواهد داد و مهاجم فرانسوی رئال مادرید را ترک می کند یا خیر.

1471