برنامه‌ای که لوکا مودریچ برای آینده خود دارد

برنامه‌ای که لوکا مودریچ برای آینده خود دارد

پایگاه خبری فوتبالی - لوکا مودریچ هم از آن دسته از بازیکنان بزرگی است که در تابستان پیش رو قراردادشان به اتمام می رسد و تبدیل به یک بازیکن آزاد می شوند.

به گزارش فوتبالی، پس از این که گفته شد کریم بنزما قرار است رئال مادرید را ترک کند و راهی فوتبال عربستان شود، نگرانی هایی میان هواداران رئال مادرید پیرامون دیگر بازیکن با سابقه تیمشان یعنی لوکا مودریچ هم ایجاد شد. مودریچ هم پیشنهاد خوبی از فوتبال عربستان دریافت کرده است.

به گفته فابریزیو رومانو، لوکا مودریچ فعلا قصد ندارد رئال مادرید را ترک کند. او می خواهد به مدت یک فصل دیگر هم در جمع مادریدی ها بماند. در واقع رئال مادرید به او پیشنهاد تمدید قرارداد برای یک فصل دیگر را داده است و لوکا مودریچ می خواهد آن را بپذیرد. رئال مادرید همچنین جود بلینگهام را وارد باشگاه می کند و این قضیه باعث می شود تا مودریچ بازی های بیشتری را روی نیمکت رئال مادرید باشد اما ستاره کروات رئال مادرید گفته است که با این قضیه مشکلی ندارد.

در حقیقت برنامه لوکا مودریچ همچنان ماندن در رئال مادرید است و اگر این بازیکن بخواهد راهی فوتبال عربستان شود، ترجیح می دهد که این کار را در تابستان 2024 انجام دهد.

1471