جدال ناتمام تیم های اردنی در فلسطین!

جدال ناتمام تیم های اردنی در فلسطین!

پایگاه خبری فوتبالی- دومین دوره مسابقات فوتبال چهار جانبه جام «قدس و کرامت» با شرکت تیم های قدرتمند الفیصلی و الوحدات از اردن و دو باشگاه فلسطینی در شهر رام الله آغاز شد.

به گزارش فوتبالی، براساس برنامه اعلام شده تیم های الفیصلی و الوحدات در اولین بازی جام که حکم مرحله نیمه نهایی را هم داشت به مصاف هم رفتند.

در این رقابت که با حضور ۱۰ هزار تماشاگر انجام شد، مسابقه پایاپای دو تیم تا دقیقه ۷۵ با تساوی یک - یک ادامه داشت. در حالیکه داور بازی در طول مسابقه نتوانست قضاوت مقتدرانه ای را انجام دهد، در یک صحنه بازیکنان الفیصلی معتقد بودند که داور باید به سود آنها اعلام خطا کند اما داور از اعلام خطا چشم پوشی کرد و چند ثانیه بعد خطایی را به سود الوحدات اعلام کرد که همین صحنه باعث شروع درگیری بین  بازیکنان دو تیم شد. 

درشرایطی که از ابتدای بازی تنش هایی هم  در بین تماشاگران اردنی و فلسطینی وجود داشت و توهین هایی هم به بازیکنان داخل زمین انجام شد، صحنه جنجالی درگیری بازیکنان باعث ورود تماشگران به داخل زمین شد و درنهایت بازی دو تیم نیمه تمام ماند و از این مسابقه هیچ تیمی به بازی نهایی معرفی نشد.

بعد از این جنجال، هر دو باشگاه با انتشار بیانیه های جداگانه ضمن تشکراز میزبانی فدراسیون فلسطین و تاکید برادامه ارتباط مستحکم با این فدراسیون و اشاره به ارتباط دوستانه دو باشگاه رقیب، از اتفاق های رخ داده ابراز تاسف کردند و تصمیم خود را مبنی بر بازگشت به شهر امان اعلام کردند.

۱۹۷۹