سفر تیم ملی قطر به اتریش

سفر تیم ملی قطر به اتریش

پایگاه خبری فوتبالی- تیم ملی فوتبال قطر برای برپایی اردوی تدارکاتی خود قبل از شرکت در مسابقات جام طلایی کونکاکاف، فردا، امشب راهی اتریش خواهد شد.

به گزارش فوتبالی، «عنابی ها» بعد از پشت سر گذاشتن اردوی کوتاه مدت ۳ روزه در آکادمی اسپایر، در اردوی تدارکاتی خود در  اتریش ۳ بازی دوستانه برگزار خواهند کرد.

این تیم روز ۱۸ خرداد به مصاف کرواسی خواهد رفت، ۲۵ خرداد با جامائیکا بازی خواهد کرد و در آخرین بازی تدارکاتی، روز ۲۹ خرداد با نیوزیلند جدال خواهد کرد.

تیم ملی قطر بعد از پشت سرگذاشتن این اردوی آماده سازی، روز ۳۰ خرداد برای شرکت در مسابقات جام طلایی کونکاکاف به آمریکا سفر خواهد کرد. این مسابقات طی روزهای ۳ تا ۲۵ تیر به میزبانی مشترک آمریکا و کانادا انجام خواهد شد.

در آستانه سفر تیم ملی قطر به اتریش، "طارق سلمان" مدافع تیم ملی این کشور و عضو باشگاه السد در گفت و گو با خبرگزاری «د پ آ» آلمان  گفت:« از شروع دور جدید تمرین ها زیر نظر کارلوس کی روش بسیار هیجان زده هستیم و حضور بازیکنان جوان و جدید در اردوی تیم قطر، شرایط را برای رسیدن به اهداف بزرگ و کسب موفقیت هموار خواهد کرد.»

او در ادامه این مصاحبه  ضمن توصیف بازیکنان قطر به بازیکنانی پرتلاش و جاه طلب اضافه کرد که کی روش مشتاقانه منتظر است تا به همه بازیکنان فرصت خودنمایی بدهد. او فردی است هیچکس نمی تواند در تصمیماتش دخالت کند و به همین دلیل همه بازیکنان تلاش می کنند تا بهترین کیفیت خود را ارائه کنند.

۱۹۷۹