بنزما در لباس الاتحاد عربستان چه شکلی می‌شود؟ (طرح)

بنزما در لباس الاتحاد عربستان چه شکلی می‌شود؟ (طرح)

پایگاه خبری فوتبالی - به نظر می رسد که باشگاه الاتحاد عربستان به خوبی توانسته است کریم بنزما را اغوا کند و این مهاجم فرانسوی قصد دارد به دوران حضورش در رئال مادرید پایان دهد و به این ترتیب با پذیرفتن پیشنهاد الاتحاد عربستان راهی این تیم شود.

به گزارش فوتبالی، بنزما 14 سال در رئال مادرید توپ زد و تبدیل به یک اسطوره برای این باشگاه شد اما به نظر می رسد که پیشنهاد الاتحاد عربستان به قدری خوب بوده است که توانسته است بنزما را راضی کند.

الاتحاد عربستان به کریم بنزما یک پیشنهاد دو ساله داده است. این پیشنهاد 200 میلیون یورو ارزش دارد. به این معنا که کریم بنزما بابت هر فصل بازی در تیم الاتحاد عربستان قرار است 100 میلیون یورو دریافت کند. همچنین کریم بنزما کل حق تصویرش را در اختیار خواهد داشت. به این معنا که سود قرارداد های تبلیغاتی بنزما به خودش می رسد و باشگاه الاتحاد سهمی از آن را بر نخواهد داشت. بنزما قرار است در کنار کریستیانو رونالدو، سفیر عربستان برای جام جهانی 2030 باشد. عربستانی ها در تلاشند تا میزبانی جام جهانی 2030 را به دست بیاورند.

الاتحاد عربستان در این فصل قهرمان رقابت های لیگ عربستان شد و بالاتر از النصر با حضور رونالدو قرار گرفت. اکنون آن ها می خواهند کریم بنزما را جذب کنند.

1471