پایان دوران حضور کریم بنزما در رئال مادرید؟

پایان دوران حضور کریم بنزما در رئال مادرید؟

پایگاه خبری فوتبالی - به نظر می رسد که کریم بنزما دیگر نمی خواهد قرارداد خود را با رئال مادرید تمدید کند و دوران حضور این ستاره فرانسوی در رئال مادرید به پایان رسیده است.

به گزارش فوتبالی، کریم بنزما در انتهای این فصل قراردادش با رئال مادرید به اتمام می رسد. آن طور که منابع خبری ادعا می کنند، کریم بنزما تصمیمش را گرفته است و می خواهد رئال مادرید را ترک کند. بنزما یک پیشنهاد وسوسه کننده از الاتحاد عربستان دریافت کرده است. او قرار است یک قرارداد دو ساله با تیم عربستانی ببندد و 200 میلیون یورو بابت این قرارداد دریافت کند.

به گفته جانلوکا دی مارتزیو، خبرنگار ایتالیایی، تصمیم کریم بنزما برای ترک رئال مادرید قطعی است و او قرار است راهی الاتحاد عربستان شود. بنزما به پیشنهاد فلورنتنیو پرز برای تمدید قرارداد یکساله با رئال مادرید پاسخ منفی داده است.

به این ترتیب کریم بنزما آخرین بازی خود در رئال مادرید را مقابل اتلتیک بیلبائو انجام خواهد داد. بنزما چهارده سال در رئال مادرید حضور داشت و کاپیتان رئال مادرید شده بود اما اکنون تصمیم گرفته است که دیگر باشگاه را ترک کند و به دنبال چالش جدیدی برود. باید دید که خبر جدایی او از رئال مادرید و پیوستنش به الاتحاد عربستان چه زمانی رسمی می شود.

1471