واکنش مدافع بارسلونا به احتمال بازگشت مسی

واکنش مدافع بارسلونا به احتمال بازگشت مسی

پایگاه خبری فوتبالی - در این روز ها بحث بازگشت لیونل مسی به بارسلونا بسیار داغ شده است چرا که به طور رسمی مسی قرار است از پی اس جی جدا شود و دیگر خبری از تمدید قرارداد با تیم پاریسی نیست.

به گزارش فوتبالی، بسیاری از بازیکنان کنونی بارسلونا، با لیونل مسی در بارسا هم‌تیمی بوده اند چرا که مدت زمان زیادی از جدایی مسی از بارسا نمی گذرد و ستاره آرژانتینی صرفا دو سال پیش بود که از بارسا جدا شد و راهی پی اس جی شد. رونالد آرائوخو، مدافع اروگوئه ای بارسلونا به تازگی به احتمال بازگشت مسی به بارسا واکنش نشان داده است و گفته است:" بارسلونا باشگاه لیونل مسی و رونالدینیو است. اگر کل ورزشگاه نیوکمپ یک صدا نام من را فریاد بزند باعث افتخار است. مهم است که به این قضیه واکنش نشان دهیم."

هواداران بارسلونا در بازی های خانگی آخر فصل بارسلونا یک صدا نام لیونل مسی را در دقیقه ده بازی فریاد زده اند و خواستار این شده اند که مسی دوباره به بارسلونا بازگردانده شود. رونالد آرائوخو در سال 2019 به تیم اصلی بارسا پیوست و تا سال 2021 که مسی راهی پی اس جی شد، با این ستاره آرژانتینی هم‌تیمی بود. باید دید که این دو بازیکن دوباره هم‌تیمی می شوند یا خیر.

1471