طرح؛ رویایی که هواداران بارسلونا منتظر به وقوع پیوستن آن هستند

طرح؛ رویایی که هواداران بارسلونا منتظر به وقوع پیوستن آن هستند

پایگاه خبری فوتبالی - بازگشت لیونل مسی به بارسلونا رویایی است که هواداران بارسا خیلی دوست دارند که در این تابستان به وقوع بپیوندد.

به گزارش فوتبالی، به طور رسمی اعلام شد که لیونل مسی قرار است آخرین بازی خود در پاری سن ژرمن را انجام دهد و به این ترتیب این بازیکن با به پایان رسیدن فصل، از تیم پاریسی جدا می شود و باید دید که مقصد بعدی او کدام تیم خواهد بود. در حقیقت لیونل مسی قصد ندارد قرارداد خود را با پاری سن ژرمن تمدید کند و می خواهد راهی تیم دیگری شود.

در حال حاضر از الهلال عربستان، اینتر میامی در لیگ آمریکا و بارسلونا نام برده شده است و باید دید که مسی می خواهد کدام تیم را به عنوان تیم بعدی خود انتخاب کند. هواداران بارسلونا خیلی دوست دارند که دوباره لیونل مسی را در پیراهن بارسلونا ببینند و باید دید که دوباره شاهد معارفه مسی در نیوکمپ خواهیم بود یا خیر. مسی در تابستان 2021 با چشمانی اشک بار در یک مراسم خداحافظی، بارسلونا را ترک کرد و راهی پی اس جی شد و اکنون پس از دو سال حضور در پاری سن ژرمن، قراردادش با این باشگاه به اتمام رسیده است. مسی تا پیش از رفتن به پی اس جی، یک بازیکن تک باشگاهی در باشگاه بارسلونا بود.

1471