سوژه روز؛ ماجرای یک اظهارنظر کلیدی درباره آینده ساپینتو در استقلال

سوژه روز؛ ماجرای یک اظهارنظر کلیدی درباره آینده ساپینتو در استقلال

پایگاه خبری فوتبالی- اینطور که به نظر می‌رسد شایعات منتشرشده درباره اینکه سرنوشت استقلال در جام حذفی، تکلیف ادامه همکاری این باشگاه با ریکاردو ساپینتو را مشخص می‌کرده، صحت داشته است.

به گزارش فوتبالی، در شرایطی که تا قبل از فینال جام حذفی، تمام مصاحبه‌های مدیران استقلال و به خصوص حجت کریمی سرپرست این باشگاه، در حمایت از تمدید قرارداد ریکاردو ساپینتو انجام شده بود، از دیشب، ورق برگشته و دیگر خبری از حمایت از ساپینتو نیست و گفته می‌شود مربی پرتغالی با علم به این موضوع، دیشب در رختکن با شاگردانش خداحافظی کرده است.

نکته بسیار مهم اینکه چند وقت قبل اظهارنظری جنجالی و منتسب به پرویز مظلومی عضو هیات مدیره استقلال در فضای مجازی منتشر شد که بر اساس آن مظلومی گفته بود شرط ماندن ساپینتو، قهرمانی در جام حذفی است.

اگرچه عضو هیات مدیره استقلال، آن اظهارنظر را تکذیب و اعلام کرد که هرگز چنین حرفی نزده، اما گویا باشگاه استقلال، چنین سیاستی داشته و حالا که ساپینتو نتوانسته قهرمان جام حذفی شود، استقلال از موضع بالا، مذاکراتش با او را ادامه خواهد داد.

همانطور که حجت کریمی دیشب اعلام کرد، اگر ساپینتو قرارداد قبلی‌اش را قبول کند و از شرطهایی که برای استقلال گذاشته، صرف‌نظر کند، احتمال ماندن او در استقلال وجود دارد و مربی پرتغالی باید انتخاب کند که دوست دارد به همکاری‌اش با باشگاه استقلال ادامه دهد یا نه.

۱۹۸۴