گزارش آماری/ یحیی گل محمدی صاحب رکوردهای بی‌نظیری شد!

گزارش آماری/ یحیی گل محمدی صاحب رکوردهای بی‌نظیری شد!

پایگاه خبری فوتبالی- یحیی گل‌محمدی با پیروزی تیمش در یکصد و یکمین دربی پایتخت چند رکورد ویژه در عرصه سرمربیگری را به نام خود سند زد.

به گزارش فوتبالی، پرسپولیس که شب گذشته توانست با نتیجه دو بر یک از سد استقلال عبور کند و با چشیدن طعم یک پیروزی دراماتیک برای هفتمین بار قهرمان رقابت های جام حذفی شود بعد از سال ۱۳۷۸ توانست باری دیگر در فینال جام حذفی دوباره از آبی‌ها یک مغلوب تمام عیار بسازد و جلوی رقیب سنتی جام قهرمانی را بالای سر ببرد. این پیروزی علاوه بر شیرینی‌های فراوانی‌ که برای پرسپولیسی‌ها داشت بی‌شک شیرینی‌‌اش برای برای یحیی گل‌محمدی دوچندان بود. او با قهرمانی قرمزها توانست به سومین سرمربی پرسپولیسی تاریخ بدل شود که قادر بوده با این تیم در طول یک فصل به همه جام‌های ممکن برسد و نام خود را در کنار بزرگانی چون علی پروین و برانکو ایوانکوویچ جاودانه کند. نکته بسیار مهم این است که هر دو جام سرخپوشان با پیروزی در برابر استقلال به دست آمد.

یحیی، مهمان بزرگان جام حذفی

پیروزی شب گذشته پرسپولیس در برابر استقلال سومین قهرمانی جام حذفی را به تالار افتخارات یحیی گل‌محمدی در قامت سرمربی اضافه کرد تا او بعد از دو قهرمانی پیاپی با ذوب‌آهن حالا سومین قهرمانی خود در رقابت‌های جام حذفی را تجربه کند و در کنار بزرگانی چون بهمن صالح‌نیا، علی پروین و علی دایی عنوان پرافتخارترین سرمربی این تورنمنت را یدک بکشد.

گل محمدی به استقلال نمی‌بازد

یحیی گل‌محمدی با دو پیروزی و یک تساوی در سه دربی اخیر برنده مقتدری در جدال با سرمربی پرتغالی آبی‌ها بوده است. او تاکنون در یازده دربی به عنوان سرمربی پرسپولیس روبروی استقلال قرار گرفته است و هیچگاه در مقابل این تیم در جریان وقت‌های قانونی و اضافی شکست نخورده است تا به خوبی نشان دهد که یک سرمربی دربی‌باز است و رمز و راز موفقیت در این بازی بسیار مهم را به خوبی از بر است.

سومی سوپرجامش با ماشین فرستاده می‌شود!

با قهرمانی در لیگ برتر و جام حذفی، پرسپولیس به طور خودکار فاتح سوپرجام ایران در فصلی که گذشت شد. یحیی گل‌محمدی که تاکنون یکبار با ذوب‌آهن و یکبار با پرسپولیس موفق به کسب این جام شده بود به زودی به سومین قهرمانی‌اش در این جام خواهد رسید تا عنوان پرافتخارترین سرمربی سوپرجام فوتبال ایران را هم از آن خود کند .

گزارش از جواد حامدنیا / پایگاه خبری فوتبالی

۹٠۹۸