گمانه‌زنی درباره جانشین ساپینتو؛ رحمتی، نکونام یا یک خارجی جدید سرمربی استقلال می‌شوند؟

گمانه‌زنی درباره جانشین ساپینتو؛ رحمتی، نکونام یا یک خارجی جدید سرمربی استقلال می‌شوند؟

پایگاه خبری فوتبالی- استقلال در صورت قطع همکاری با ریکاردو ساپینتو، سراغ کدام مربی خواهد رفت؟

به گزارش فوتبالی، شکست استقلال در فینال جام حذفی، معادلات نیمکت استقلال را کلا عوض کرد. همانطور که دیشب نوشتیم، مصاحبه جنجالی سرپرست باشگاه استقلال در پایان بازی نشان می‌دهد که شانس ماندن ساپینتو در استقلال، به پایین‌ترین حد ممکن رسیده است.

در شرایطی که هنوز تکلیف خود حجت کریمی هم در استقلال مشخص نیست و همه چیز بستگی به مجمع باشگاه استقلال ندارد، از دیشب گمانه‌زنی‌هایی درباره جانشین احتمالی ریکاردو ساپینتو در استقلال صورت گرفته که همه آنها به دو نام ختم شده است: جواد نکونام و سیدمهدی رحمتی. البته برخی هم عقیده دارند استقلال ممکن است به دنبال سرمربی خارجی هم برود.

بر اساس اخبار غیررسمی که فوتبالی، صحت و سقم آن را تایید نمی‌کند، مذاکراتی هم با هر دو مربی صورت گرفته است.

نکته جالب اینکه، 17 روز قبل بود که مدیرعامل باشگاه آلومینیوم اراک خبر تمایل استقلال به همکاری با مهدی رحمتی را رسانه‌ای کرده بود که باشگاه استقلال در آن مقطع به این مساله واکنش نشان داد و اعلام کرد که تنها گزینه این باشگاه، ریکاردو ساپینتو است. جواد نکونام هم البته از گزینه های دارای شانس است اما ماجراهای بازی الهلال و فولاد، در لیگ قهرمانان آسیا، ممکن است شانس او را کمتر کند. در هر حال تجربه نکونام در سرمربیگری به مراتب بیشتر از رحمتی است.

حالا باید دید که نهایتا تکلیف نیمکت استقلال چه خواهد شد هر چند که علیرغم شکست آبی‌ها در جام حذفی، هواداران این تیم علیرغم نقدهایی که به ریکاردو ساپینتو دارند، کماکان او را بهترین گزینه سرمربیگری این باشگاه می‌دانند و عقیده دارند اگر او برود، باید یک سرمربی خارجی دیگر جای او را بگیرد.


۱۹۸۴