مورد عجیب ساپینتو و گل‌محمدی

مورد عجیب ساپینتو و گل‌محمدی

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی پرسپولیس با برتری مقابل استقلال در دو بازی متوالی به دوران حضور ریکاردو ساپینتو در استقلال پایان داد.

به گزارش فوتبالی، در حالی که پیش از برگزاری دربی برگشت بین سرخابی‌های پایتخت در لیگ‌برتر بسیاری با توجه به نمایش خوب شاگردان ساپینتو و بازی روان آنها شانس استقلال را در برتری مقابل قرمزها بیشتر می‌دانستند اما نتایج به دست آمده طی دو بازی متوالی دو تیم در لیگ‌برتر و فینال جام حذفی کاملا به ضرر سرمربی پرتغالی آبی‌ها تمام شد.

این در حالی است که پیش از دربی برگشت بسیاری معتقد بودند شیشه عمر یحیی در دستان ساپینتو است و او با توجه به نتیجه‌ای که مقابل استقلال کسب می‌کند آینده خود را در فصل آینده و روی نیمکت پرسپولیس رقم خواهد زد اما پس از دو بازی متوالی این یحیی گل‌محمدی بود که شرایط را به سود خود تغییر داد تا عمر حضور ساپینتو در فوتبال ایران به بیش از یک فصل نرسد.

 در دربی سوم اردیبهشت یحیی با آنالیز خوبی که از استقلال انجام داده بود راه‌های رسیدن آبی‌ها را به گلزنی کاملا مسدود کرد تا دو مهره هجومی این تیم مهدی قایدی و محمد محبی که بیشترین نقش را در نتایج خوب این تیم ایفا کردند عملا نتوانند کاری از پیش ببرند و با تغییرات تاکتیکی که سرمربی قرمزها انجام داد دو ستاره استقلال کاملا در جریان بازی محو شدند.

یحیی که دربی‌های زیادی را پشت سر گذاشته اما بازی فینال جام حذفی برایش بسیار حیاتی به نظر می‌رسید چون اگر او می‌توانست دومین جام را در نبرد سخت با این مربی خارجی بگیرد، عملا یکی از ارزشمندترین جام دوران مربیگری‌اش را تصاحب کرده بود، یحیی حتی زمانی که بازی به تساوی کشیده شد به خوبی فعل خواستن را صرف کرد و شاگردانش باز هم از تک فرصت‌ها نهایت بهره را بردند تا علاوه بر ثبت دوگانه دومین باخت متوالی در دربی را برای ساپینتو رقم بزند.

۷۶۵۵