واکنش وزیر ورزش عربستان به انتقال بنزما و مسی به لیگ کشورش

واکنش وزیر ورزش عربستان به انتقال بنزما و مسی به لیگ کشورش

پایگاه خبری فوتبالی - کریم بنزما و لیونل مسی با پیشنهادهای اغواکننده ای از جانب فوتبال عربستان مواجه شده اند و هیچ بعید نیست که راهی لیگ فوتبال این کشور شوند و البته به رقبای همدیگر تبدیل شوند.

به گزارش فوتبالی، بنزما به نظر می رسد که زودتر از حد انتظار به دوران حضورش در رئال مادرید خاتمه خواهد بخشید چرا که الاتحاد عربستان حاضر شده تا با او سالی 100 میلیون یورو بدون احتساب مالیات پیشنهاد بدهد که پاداش ها و تبلیغات نیز به این مبلغ افزوده خواهد شد. مسی هم که در حالی آماده ترک پاریسن ژرمن می شود که بارسلونا نتوانسته مقدمات لازم برای بازگشت او را فراهم سازد و در این شرایط الهلال عربستان می تواند مقصدی احتمالی برای او باشد.

در این شرایط عبدالعزیز بن ترکی الفیصل، وزیر ورزش عربستان در واکنش به احتمال پیوستن مسی و بنزما به لیگ فوتبال کشورش گفت:" باید منتظر بمانیم تا باشگاه ها خبر رسمی را اعلام کنند."

از این صحبت ها طوری برداشت می شود که انتقال دو بازیکن تقریبا قطعی شده است. در حقیقت دولت عربستان می خواهد با حضور همزمان رونالدو، مسی و بنزما در لیگ کشورش، شانس خود برای کسب میزبانی مشترک جام جهانی 2030 با یونان و مصر را افزایش بدهد.  

4125