شانس پیوستن مسی به بارسلونا، فقط 15 درصد

شانس پیوستن مسی به بارسلونا، فقط 15 درصد

پایگاه خبری فوتبالی - نشریه اسپورت کاتالونیا در شماره روز  پنجشنبه خود، به بررسی درصد شانس پیوستن مسی به یکی از گزینه هایش در تابستان پرداخت.

به گزارش فوتبالی، این نشریه شانس پیوستن مسی به هر کدام از دو تیم الهلال و اینترمیامی را 40 درصد دانسته است در حالی که شانس پیوستن این بازیکن به بارسلونا فقط 15 درصد دانسته شده است. در حقیقت از نظر مالی، الهلال بهترین گزینه برای مسی است که حاضر شده تا دستمزدی نجومی را به ستاره آرژانتینی پیشنهاد بدهد. شانس گزینه های دیگر هم پنج درصد دانسته شده است. 

جیجانتس شب گذشته گزارش داده است که مسی حداکثر دو هفته دیگر منتظر بارسلونا می ماند. در حقیقت بارسا فعلا منتظر است که لالیگا در مورد قوانین فیرپلی مالی به آنها چراغ سبز نشان بدهد اما فعلا پالس مثبتی در این باره دریافت نکرده اند.

از سویی اسپورت گزارش داده است که فروش احتمالی رافینیا می تواند به تلاش بارسلونا برای جذب مسی خیلی کمک کند. وکالت رافینیا به عهده دکو، مدیر ورزشی آینده بارسلونا خواهد بود. رافینیا از لیگ انگلیس پیشنهادهای خوبی دارد و بارسا می تواند با پول فروش بازیکن برزیلی، هزینه خرید لئو را تامین کند. اسپورت می گوید که اگر رافینیا فروخته شود، احتمال پیوستن لئو به بارسلونا خیلی بیشتر می شود.

4125