کنایه فرگوسن به پپ گواردیولا هنگام اهدای جایزه بهترین سرمربی فصل لیگ جزیره

کنایه فرگوسن به پپ گواردیولا هنگام اهدای جایزه بهترین سرمربی فصل لیگ جزیره

پایگاه خبری فوتبالی – الکس فرگوسن پس از اهدای جایزه ای دیگر به پپ گواردیولا فرصت را برای کنایه زدن به او غنیمت شمرد.

به گزارش فوتبالی، پپ گواردیولا منچستر سیتی را به سومین قهرمانی متوالی لیگ جزیره رساند در حالی که با دو بازی باقی مانده دیگر برای سیتیزن ها این سرمربی اسپانیایی به دنبال تکرار افتخار آفرینی فرگوسن یعنی کسب سه گانه است. 

الکس فرگوسن اقرار کرد که اهدای جایزه بهترین سرمربی سال لیگ انگلیس به پپ گواردیولا برایش دردناک بوده است. تیم پپ گواردیولا در صورت پیروزی در فینال جام حذفی مقابل منچستر یونایتد و فینال لیگ قهرمانان مقابل اینتر میلان می‌تواند با کسب سه گانه اروپایی پس از منچستر فرگوسن به دومین تیم انگلیسی تاریخ مبدل شود که به این مهم دست یافته است. اولین قدم کسب سه گانه برای منچستر سیتی با قهرمانی در لیگ جزیره برای پنجمین بار طی 6 سال اخیر برداشته شد که باعث شد تا گواردیولا برای سومین بار جایزه بهترین سرمربی سال انگلیس را دریافت کند. این جایزه که به نام فرگوسن نام گذاری شده است توسط خود این مرد اسکاتلندی به گواردیولا اهدا شد.

فرگوسن هنگام اهدای جایزه با کنایه کوچکی خطاب به گواردیولا گفت:" منچستر سیتی پپ گواردیولا. دردناک است مگه نه؟ واقعا دردآور است اما آن‌ها لایقش هستند. او تیمی ساخته که هرسال پیشرفت می‌کند. سه قهرمانی پیاپی خود گویای همه چیز است. فکر می‌کنم عملکرد آن‌ها دربازی های پایانی فصل عملکرد بسیار سطح بالایی بود."

2102