مورینیو پس از شکست در فینال لیگ اروپا به بازیکنان رم چه گفت؟

مورینیو پس از شکست در فینال لیگ اروپا به بازیکنان رم چه گفت؟

پایگاه خبری فوتبالی - کریس اسمالینگ مدافع انگلیسی باشگاه رم فاش کرد که ژوزه مورینیو اصلاً از باخت در فینال ناراحت نبود و کاملاً از عملکرد بازیکنان رم خوشحال به نظر می رسید.

به گزارش فوتبالی، چهارشنبه شب تیم‌های رم و سویا، فینال لیگ اروپا را در شهر بوداپست برگزار کردند. در ابتدا جالوروسی با ضربه پائولو دیبالا 1-0 جلو افتاد، اما در نیمه دوم، گل به خودی جیانلوکا مانچینی همه چیز را برابر کرد. این بازی دیگر در وقت‌های قانونی و اضافی گلی در پی نداشت تا ضربات پنالتی تعیین کننده قهرمان باشد که سویا در ضربات پنالتی پیروز شد و بار دیگر، جام را بالای سر برد. 

حالا اسمالینگ پس از پایان بازی گفت: "بسیار ناامید هستیم. باختن در ضربات پنالتی بسیار حس بدی دارد. البته پنالتی‌ها کاملاً شانسی هستند ولی ما مصمم به کسب پیروزی بودیم و از هیچ تلاشی دریغ نکردیم. همه ناراحت و افسرده هستند، چون ما برای رسیدن به فینال خیلی جنگیدیم. دیدن خوشحالی بازیکنان حریف، برای مدتی در ذهن ما می ماند. باید در فصل آینده نیز شانس خودمان را امتحان کنیم."

"مورینیو به ما چه گفت؟ او خیلی به ما افتخار می کرد و گفت که همیشه متحد می مانیم و باید قوی باشیم. در پیروزی و شکست‌ها کنار هم هستیم و فقط این موضوع اهمیت دارد."

4416