دلیل غیبت رونالدو در آخرین بازی النصر

دلیل غیبت رونالدو در آخرین بازی النصر

پایگاه خبری فوتبالی - کریستیانو رونالدو فوق ستاره پرتغالی در آخرین بازی خانگی فصل النصر غایب بود و گفته می شود که به خاطر مصدومیت عضلانی، این بازی را از دست داد. 

به گزارش فوتبالی، رونالدو در دیدار گذشته النصر برابر الاتفاق، در جریان بازی مصدوم شد و بعد از بازی، گزارش شد که عضلات برنده پنج توپ طلا کشیده شده و باشگاه اجازه حضور در تمرینات را در این هفته به رونالدو نداد و بدین ترتیب، ستاره سابق تیم‌های منچستریونایتد، یوونتوس و رئال مادرید نتوانست در دیدار شب گذشته برابر الفاتح غایب بود.

البته غیبت رونالدو اصلاً حس نشد و شاگردان دینکو یلیچیچ به راحتی با حساب سه بر صفر از سد الفاتح گذشتند. اندرسون تالیسکا ستاره این بازی بود و توانست 2 گل به ثمر برساند و محمد ماران نیز گل سوم را برای النصر به ثمر رساند. 

النصر از قبل کورس قهرمانی را به الاتحاد باخته بود و آن‌ها با پنج امتیاز اختلاف با الاتحاد به نایب قهرمانی لیگ عربستان رضایت دادند. 

رونالدو در ژانویه پس از فسخ قراردادش با منچستریونایتد به النصر عربستان منتقل شد و توانست در 16 بازی، 14 گل به ثمر برساند که آمار بسیار خوبی است، اما رونالدو نتوانست در این فصل به جامی با النصر برسد و حالا امیدوار است که بتواند در فصل آینده، این موضوع را تغییر دهد.

4416