افشاگری سرمربی بارسلونا: در یک قدمی جذب ستاره منچسترسیتی بودیم

افشاگری سرمربی بارسلونا: در یک قدمی جذب ستاره منچسترسیتی بودیم

پایگاه خبری فوتبالی - ژاوی هرناندز سرمربی بارسلونا فاش کرد که سران باشگاه با جذب ژائو کانسلو در ژانویه موافقت کردند که این انتقال توسط منچسترسیتی لغو شد.

، در ژانویه گذشته، ژائو کانسلو به طور ناگهانی از منچسترسیتی جدا و به صورت قرضی به بایرن مونیخ پیوست، اما او نیز اوقات خوش زیادی را در باواریا تجربه نکرده است. کانسلو که به خاطر رابطه نامطلوبش با گواردیولا، دیگر جایی در منچسترسیتی ندارد، گفته می شود که در بایرن مونیخ نیز نخواهد ماند و سران این باشگاه، قصد فعال کردن بند خرید 70 میلیون یورویی این ستاره پرتغالی را ندارند.

حالا از کاتالان‌ها به عنوان یکی از مشتریان جدی کانسلو نام می برند و برای بعضی از مردم سوال است که چرا بارسا در همان ژانویه برای جذب کانسلو اقدام نکرد که ژاوی در جواب گفت: "ما کانسلو را می خواستیم. سیتی به ما پیشنهاد خرید کانسلو را داد و ما نیز چراغ سبز را به سیتی نشان دادیم. در نهایت به ما گفتند که منچسترسیتی نمی خواهد که کانسلو به بارسلونا بپیوندد."

کانسلو در این فصل به خاطر حضورش در بایرن مونیخ و منچسترسیتی، قهرمان بوندس لیگا و لیگ برتر انگلیس شد. او 15 بار برای غول‌های باواریایی به میدان رفت، اما سران بایرن مونیخ قصد پرداخت 70 میلیون یورو را ندارند.

4416