بازیکنی که پنالتی قهرمانی جام جهانی و لیگ اروپا را زد(عکس)

بازیکنی که پنالتی قهرمانی جام جهانی و لیگ اروپا را زد(عکس)

پایگاه خبری فوتبالی - گونزالو مونتیل، مدافع راست آرژانتینی حال حاضر سویا در بازی فینال رقابت های لیگ اروپا که میان سویا و تیم آ اس رم برگزار شد، یک چهره بسیار مهم بود چرا که او پنالتی آخر سویا مقابل آ اس رم را در پایان بازی زد.

به گزارش فوتبالی، سویا و آ اس رم در فینال این فصل از رقابت های لیگ اروپا به مصاف هم رفتند و در نهایت در ضربات پنالتی پایان بازی بود که سویا موفق شد رم را شکست دهد و قهرمان لیگ اروپا در فصل 2022/23 لقب بگیرد.

پنالتی آخر سویا را در این بازی گونزالو مونتیل زد. او مقابل روی پاتریسیو این پنالتی را به گل تبدیل کرد. البته پاتریسیو یک بار پنالتی مونتیل را مهار کرد اما داور ویدیویی تشخیص داد که پاتریسیو پیش از زده شدن ضربه پایش را از خط جلو تر آورده است و به این ترتیب ضربه پنالتی تکرار شد و مونتیل این بار این پنالتی را به گل تبدیل کرد و قهرمانی سویا را در لیگ اروپا قطعی کردد.

مونتیل در رقابت های جام جهانی 2022 قطر هم عملکرد خوبی داشت و به همراه تیم ملی آرژانتین توانست جام قهرمانی را بالای سر ببرد. مونتیل در فینال جام جهانی 2022 قطر هم پنالتی آخر آرژانتین را به تیم ملی فرانسه زد و موجب قهرمانی تیمش شد.

1470