کریم بنزما رئال مادرید را ترک می‌کند؟

کریم بنزما رئال مادرید را ترک می‌کند؟

پایگاه خبری فوتبالی - برخی از منابع خبری ادعا کرده اند که کریم بنزما تصمیم خود درباره ترک رئال مادرید را گرفته است و پیشنهاد الاتحاد عربستان برای او به قدری وسوسه کننده بوده که این مهاجم فرانسوی را اکنون در یک قدمی خروج از رئال مادرید قرار داده است.

به گزارش فوتبالی، قرارداد رئال مادرید با کریم بنزما به زودی به پایان می رسد و اگر بنزما پیشنهاد تمدید قرارداد با رئال مادرید را نپذیرد، تبدیل به یک بازیکن آزاد می شود و می تواند به هر تیمی که خودش می خواهد برود. در حال حاضر یک پیشنهاد خوب از لحاظ مالی را از باشگاه الاتحاد عربستان دریافت کرده است و می تواند آینده حرفه ای خود را در این باشگاه رقم بزند و پول خوبی به دست بیاورد.

به گفته سانتی اونا خبرنگار فوت مرکاتو، کریم بنزما تصمیم خود را برای خروج از رئال مادرید گرفته است و می خواهد راهی الاتحاد عربستان شود و دیگر قصد تمدید قرارداد با رئال مادرید را ندارد.

البته فابریزیو رومانو گفته است که بنزما هنوز تصمیم نهایی را نگرفته است اما این تصمیم را به زودی اعلام خواهد کرد. الاتحاد عربستان از جمعه گذشته به کریم بنزما پیشنهاد داده است و از سوی دیگر رئال مادرید هم منتظر است تا تکلیف کاپیتانش مشخص شود تا پلن های تابستانی خود را بچیند.

1470