پیام ستاره برزیلی برای مائوریتسیو پوچتینو

پیام ستاره برزیلی برای مائوریتسیو پوچتینو

پایگاه خبری فوتبالی - تیاگو سیلوا در میان اخباری مبنی بر احتمال جدایی اش پیامی برای مائوریتسیو پوچتینو فرستاد.

به گزارش فوتبالی، تیاگو سیلوا ستاره کهنه کار برزیلی به مائوریتسیو پوچتینو اعلام کرده که می‌خواهد در استمفورد بریج بماند. این مدافع برزیلی  پس از عملکرد های خوب در فصل وحشتناک آبی‌ها، اخیرا هم به عنوان بازیکن سال تیم چلسی انتخاب شد و هم عنوان بهترین بازیکن فصل از نظر خود بازیکنان چلسی را کسب کرد. 

چلسی فصل را در رتبه 12 ام به پایان رساند و تابستانی را که به نظر می‌تواند حکم خانه تکانی داشته باشد را زیر نظر مائوریتسیو پوچتینو خواهد گذراند. تیاگو سیلوا سرمربی جدید خود را از تصمیم خود مطلع کرده است و عنوان داشته که کاملا خواهان کنار آبی‌ها و کمک به روند بازسازی او است. این علاقه هم‌چنین از سمت خانواده او هم وجود دارد که از سکونت خود در لندن و از سال 2020 پس از نقل مکان از پاریس  راضی هستند در حالی که دو پسر او نیز در آکادمی تیم چلسی عضویت دارند.

تصمیم گیری در این باره بر عهده پوچتینو خواهد بود و فروش بازیکنی با چنین عملکرد درخشان و با ثباتی تصمیمی عجیب خواهد بود. وسلی فوفانا و بادیاشیل نیز با وجود این‌که به تازگی به چلسی آمده اند به نظر ماندنی هستند. چلسی هم‌چنین بدش نمی‌آید تا با وجود عملکرد بد کالیدو کولیبالی در اولین فصل حضورش در لندن او را به فروش برساند اما او با وجود قراردادی که تا سال 2026 هفته‌ای 200 هزار پوند برایش درآمد زایی خواهد کرد علاقه ای به جدایی نخواهد داشت.

2102