ترکیب مدنظر تن هاگ برای منچستر یونایتد در فصل آینده

ترکیب مدنظر تن هاگ برای منچستر یونایتد در فصل آینده

پایگاه خبری فوتبالی – اریک تن هاگ فصلی خوب را در اولین سال حضور خویش روی نیمکت منچستر یونایتد گذراند اما هم‌چنان با چشم داشتن به 4 نیروی جدید به دنبال تقویت ترکیب تیم خود است.

به گزارش فوتبالی، این مربی هلندی پس از تثبیت رتبه سوم تیمش در پایان مسابقات لیگ جزیره حال برای فینال جام حذفی انگلیس مقابل حریف هم‌شهری آماده می‌شود اما این مانع مربی هلندی برای تقویت قوای ترکیب خود نخواهد شد. اگر بتواند تمام اهداف خود را جذب کند 4 بازیکن جدید می‌توانند مستقیما به ترکیب اصلی این تیم اضافه شوند.

ضعف چندین بخش تیم تن هاگ درطول این فصل آشکار شده است، به ویژه در خط حمله وعقب زمین. تن هاگ احتمالا این دو بخش را بلافاصله پس از باز شدن پنجره تابستانی نقل و انتقالات در اولویت خود قرار خواهد داد و هری کین در صدر لیست او خواهد بود. هری کین این فصل 30 گل برای تاتنهام به ثمر رسانده است و از این حیث فقط ارلینگ هالند آماری بهتر از او دارد. این ستاره انگلیسی در مسیر شکستن رکورد آلن شیرر به عنوان بهترین گلزن تاریخ لیگ انگلیس قرار دارد. گزینه دیگر در دروازه این تیم قرار دارد جایی که داوید دخیا طبق قراردادش تنها یک سال دیگر در منچستر یونایتد خواهد ماند و اگر قرارداد خود را تمدید نکند تن هاگ به سراغ گزینه های خود که در صدر آن‌ها دیوگو کاستا قرار دارد، خواهد رفت. کاستا تنها تغییر در بخش دفاعی یونایتد نخواهد بود بلکه جرمی فریمپونگ نیز می‌تواند سمت راست خط دفاعی یونایتد را تقویت کند. کمی جلوتر نیز در خط هافبک میسون مونت یکی از اهداف بزرگ اریک تن هاگ به نظر می‌رسد، در حالی که این ستاره انگلیسی احتمال خروج خود از چلسی را بررسی می‌کند یونایتد می‌تواند مقصد بعدی او باشد.


2102