یادداشت احساسی مدافع چلسی پس از فصلی دشوار

یادداشت احساسی مدافع چلسی پس از فصلی دشوار

پایگاه خبری فوتبالی - ریس جیمز مدافع راست چلسی در پیامی اینستاگرامی در مورد آینده خود نوشت:" فصل 23-2022 تمام شد. حتی به توقعات خود نزدیک هم نبودیم و این واقعیت محض در مورد ماست. دچار مصدومیت های پرشماری شدم و شب های زیادی را با درد سپری کردم اما در کنارش چیزهای زیادی یاد گرفتم. درس هایی که گرفتیم بیشتر از زمان موفقیت ما بود. اتفاقات بهتری در راه است، به شما قول می دهم. به زودی همدیگر را خواهیم دید، همیشه با عشق."

به گزارش فوتبالی، بازیکن انگلیسی تایید می کند که فصلش در استمفوردبریج در سطح انتظارات نبود. چلسی نتوانست سهمیه مسابقات اروپایی را کسب کند و حتی در میان ده تیم برتر لیگ انگلیس نیز قرار نگرفت. آنها با 44 امتیاز در رتبه دوازدهم جای گرفتند.

ریس جیمز در این پیام اینستاگرامی یکی از دلنوشته های خود را هم منتشر کرده است. او در این یادداشت که مربوط به روز هجدهم می یعنی حدود دو هفته پیش است، نوشته است:" مصدومیت ها روی من اثر منفی زیادی گذاشته اند. وقتی بازی نمی کنم، حس می کنم که دنیا علیه من است. نامفهومترین چیزها من را دیوانه می کنند خوب و عادی نیستم اما چاره ای نیست. سخت تلاش می کنم اما از نظر ذهنی شرایط سخت و غیرقابل تحملی وجود دارد. دنیای بیرون تصور می کند که زندگی فوتبالی یک زندگی عادی است اما اجازه بدهید که به شما بگویم که با یک زندگی عادی خیلی متفاوت است. برخی هرگز نمی توانند آن را درک کنند اما این یک سفر دیوانه وار و مملو از فراز و نشیب است. در حال حاضر در پست ترین لحظه دوران فوتبالم قرار دارم. این مزخرف است اما با سختکوشی و صبر، شرایط بهتر می شوند. بدون باران، هیچ چیزی رشد نمی کند."

4125