صحبت های تن هاگ درباره آینده مهاجم جنجالی یونایتد

صحبت های تن هاگ درباره آینده مهاجم جنجالی یونایتد

پایگاه خبری فوتبالی – اریک تن هاگ سرمربی منچستر یونایتد اذعان داشت که میسون گرینوود ممکن است آینده ای در این تیم داشته باشد اما این تصمیم از دستان او خارج است.

به گزارش فوتبالی، گرینوود در حال حاضر با توجه به تحقیقات خود باشگاه راجع به بازداشت او در ژانویه 2022 محروم شده است. اتهامات این مهاجم در ماه فوریه کاهش داده شد به این معنی که او می‌تواند دوباره به حرفه ورزشی خود ادامه دهد. تحقیقات خود باشگاه هم به نظر در این تابستان به پایان خواهد رسید در حالی که گزینه های مختلفی روی میز است .

تن هاگ در این تابستان به شدت به دنبال جذب یک مهاجم نوک با کیفیت است اما تاتنهام به نظر می‌رسد بر روی مبلغ 100 میلیون پوندی خود اصرار خواهد کرد. تن هاگ در مصاحبه با روزنامه Times  ادعا کرد که از ستایش کنندگان گرینوود است و در ادامه گفت:" او در گذشته نشان داده که می‌تواند برای تیم موثر باشد" و بعد از آن هم توضیح داد که او در روند تصمیم گیری درباره آینده گرینوود نقشی نخواهد داشت و باشگاه تصمیم نهایی را خواهد گرفت. تن هاگ در ماه فوریه با گرینوود تلفنی صحبت کرده است اما این بازیکنان از آن زمان تا به حال در زمین تمرینی یونایتد دیده نشده است.

2102