دلیل جالب مورینیو برای جام نبردنش در تاتنهام

دلیل جالب مورینیو برای جام نبردنش در تاتنهام

پایگاه خبری فوتبالی - ژوزه مورینیو، سرمربی پرتغالی حال حاضر تیم آ اس رم، بین سال های 2019 تا 2021 هدایت تیم تاتنهام را بر عهده داشت اما در آن تیم موفق نشد جامی به دست بیاورد و در نهایت از کار برکنار شد.

به گزارش فوتبالی، مورینیو در فصل گذشته به همراه آ اس رم موفق شد قهرمان رقابت های لیگ کنفرانس اروپا شود و یک جام اروپایی دیگر را به ویترین افتخارات اروپایی خود اضافه کند و تبدیل به اولین سرمربی در تاریخ فوتبال شود که هم در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا، هم در رقابت های لیگ اروپا و هم در رقابت های لیگ کنفرانس اروپا به قهرمانی رسیده است.

آ اس رم امشب (چهارشنبه) در فینال رقابت های لیگ اروپا به مصاف سویا می رود و باید دید که ژوزه مورینیو موفق می شود در این رقابت ها به قهرمانی برسد یا خیر. سرمربی پرتغالی درباره این که چرا در تاتنهام هیچ جامی نبرده است، دلیل جالبی آورد و گفت:" رم من را قبل از فینال تیرانا ( فینال لیگ کنفرانس اروپا ) اخراج نکرد اما تاتنهام من را قبل از فینال ومبلی اخراج کرد."

در واقع ژوزه مورینیو در فصل 2020/21، در حالی که با تاتنهام به فینال رقابت های جام اتحادیه انگلیس رسیده بود، پیش از فینال از کار برکنار شد.

1470