احتمال جدایی 14 بازیکن از چلسی در تابستان 2023

احتمال جدایی 14 بازیکن از چلسی در تابستان 2023

پایگاه خبری فوتبالی - مائوریسیو پوچتینو مربی آرژانتینی کارهای زیادی برای انجام دادن در چلسی دارد. این مربی تا 2025 با تیم لندنی قرارداد بسته است و حالا باید برنامه ریزی ها برای چیدمان ترکیبش را آغاز کند.

به گزارش فوتبالی، مربی سابق تاتنهام و پی اس جی در تلاش است تا چلسی را دوباره به سطح اول فوتبال انگلیس و اروپا برگرداند چرا که این تیم با وجود 600 میلیون یورو هزینه برای نقل و انتقالات، عملکرد ناامیدکننده ای داشته اند و امیدوارند که امسال بتوانند احیا شوند و با هدایت مربی آرژانتینی به روزهای اوجشان برگردند.

دیل میل گزارش داده است که از میان 33 بازیکن ترکیب چلسی، آینده 14 تایشان روی هوا خواهد بود و ممکن است از استمفوردبریج خارج شوند. پیر امریک اوبامیانگ، حکیم زیاش، کریستین پولیشیچ، ادوارد مندی و کالوم هودسون اودوی در لیست خروج قرار دارند و اینده کالیدو کولیبالی، سزار آزپیلیکوئتا و انگولو کانته نامشخص است.  دنیس زکریا به یوونتوس برمی گردد و کواچیچ، کانر گالاگر، چالوبا و لوفتوس چیک نیز ممکن است جدا شوند.

ژائو فلیکس بازیکن پرتغالی نیز مورد توجه پوچتینو نیست و باید به اتلتیکو برگردد که البته سیمئونه هم تمایلی به حفظ این بازیکن ندارد و بدین ترتیب ستاره پرتغالی باید مقصد جدیدی را برای خودش در نقل و انتقالات تابستانی پیدا کند.

4125