درخشش ویژه‌ای که مهاجم آرژانتینی در قهرمانی گالاتاسرای داشت

درخشش ویژه‌ای که مهاجم آرژانتینی در قهرمانی گالاتاسرای داشت

پایگاه خبری فوتبالی - شب گذشته تیم گالاتاسرای موفق شد با پیروزی چهار بر یک مقابل آنکاراگوچو با دو گل مائورو ایکاردی قهرمانی خود در این فصل از رقابت های سوپر لیگ ترکیه را قطعی کند.

به گزارش فوتبالی، گالاتاسرای برای بیست و سومین بار قهرمان رقابت های سوپرلیگ ترکیه شد. این تیم در این فصل یک ستاره ویژه داشت که تاثیر زیادی روی قهرمانی اش داشت. مائورو ایکاردی، مهاجم آرژانتینی گالاتاسرای در این فصل از رقابت های سوپرلیگ ترکیه موفق شد 21 گل به ثمر برساند. او البته آقای گل لیگ ترکیه نیست چرا که انر والنسیا از تیم فنرباغچه در حال حاضر 29 گل به ثمر رسانده است.

ایکاردی در سی سالگی ستاره گالاتاسرای بوده است. این بازیکن علاوه بر گل هایی که زده است، هفت پاس گل نیز داده است و به این ترتیب از لحاظ خلق موقعیت هم برای هم تیمی های خود عملکرد خوبی داشته است.

ایکاردی در حال حاضر بازیکن پی اس جی به حساب می آید چرا که این بازیکن در تابستان 2022 به طور قرضی راهی گالاتاسرای شد و باید دید که آینده برای او به چه شکل رقم خواهد خورد و دوباره قرار است به پاری سن ژرمن برگردد یا این که همچنان می خواهد در تیم ترکیه ای به فعالیت خود ادامه دهد.

1470