دو مربی سرشناس برزیلی و ترکیه‌ای، گزینه‌های هدایت الهلال

دو مربی سرشناس برزیلی و ترکیه‌ای، گزینه‌های هدایت الهلال

پایگاه خبری فوتبالی - رامون دیاز سرمربی کنونی الهلال عربستان به علت مشکلات شدید خانوادگی مجبور شد که چند هفته پیش به آرژانتین برگردد و به همین علت پسر و دستیارش امیلیانو به صورت موقت هدایت این تیم را به عهده گرفت.

به گزارش فوتبالی، الهلال البته در تلاش است تا برای فصل آینده سرمربی جدیدی را انتخاب کند. در حقیقت انها جدا از تلاش برای جلب رضایت مسی روی استخدام سرمربی جدید خود کار می کنند که دو گزینه مطرح هستند :تیته و فاتح تریم.

تیته بعد از اتمام جام جهانی قطر از هدایت تیم ملی برزیل کناره گیری کرد که فعلا بدون تیم است و می تواند چالش جدیدی را برای خود در فوتبال عربستان آغاز کند. از سویی فاتح تریم نیز پس از جدایی از گالاتاسرای بدون تیم است. هر دو مربی از نامهای بزرگ  فوتبال دنیا در سالهای اخیر بوده اند و حضورشان در فوتبال عربستان به جذابیت های این لیگ و البته لیگ قهرمانان خواهد افزود.

اگر انتقال مسی و بنزما به الهلال و الاتحاد قطعی شود، با توجه به حضور رونالدو در النصر به نظر می رسد که فصل آینده لیگ عربستان یکی از جذاب ترین لیگ های فوتبال دنیا خواهد بود. رونالدو اخیرا پیش بینی کرده بود که لیگ عربستان به زودی به یکی از پنج لیگ برتر فوتبال دنیا تبدیل می شود.

4125