بنزما چه زمانی از تیم عربستانی پیشنهاد دریافت کرده است؟

بنزما چه زمانی از تیم عربستانی پیشنهاد دریافت کرده است؟

پایگاه خبری فوتبالی - به نظر می رسد که تیم الاتحاد عربستان یک پیشنهاد رسمی به کریم بنزما داده است و همین قضیه موجب شده است تا نگرانی های درباره این که بنزما ممکن است رئال مادرید را ترک کند در باشگاه رئال مادرید ایجاد شود.

به گزارش فوتبالی، پس از آن که النصر عربستان کریستیانو رونالدو را به خدمت گرفت، اکنون بقیه تیم های عربستانی هم به دنبال به خدمت گرفتن ستاره های فوتبال اروپا هستند. الاتحاد عربستان به دنبال این است که کریم بنزما را به خدمت بگیرد.

به گفته فابریزیو رومانو، باشگاه عربستانی پیش از بازی رئال مادرید مقابل سویا به کریم بنزما یک پیشنهاد رسمی داده است. بنزما این پیشنهاد را به خانواده خود اطلاع داده است و در حال بررسی آن و تصمیم گیری درباره آن است. از سوی دیگر باشگاه رئال مادرید نیز گفته است که همچنان پیشنهاد تمدید یکساله تا پایان فصل 2023/24 روی میز است و اگر کریم بنزما بخواهد در رئال مادرید بماند می تواند این پیشنهاد تمدید قرارداد را بپذیرد.

رقم پیشنهاد الاتحاد عربستان به کریم بنزما حدود 200 میلیون یورو و مدت زمان آن دو ساله گفته شده است. برخی از نزدیکان کریم بنزما معتقدند که او در این تابستان رئال مادرید را به مقصد عربستان ترک خواهد کرد. باید دید که در نهایت چه اتفاقاتی در این باره رخ خواهد داد.

1470