مهاجم مد نظر رئال مادرید اولین گلش را با پاس رونالدو به ثمر رسانده بود

مهاجم مد نظر رئال مادرید اولین گلش را با پاس رونالدو به ثمر رسانده بود

پایگاه خبری فوتبالی - خوسلو، مهاجم 33 ساله اسپانیول در یک قدمی پیوستن به رئال مادرید قرار دارد و به نظر می رسد که او دوباره قرار است به تیمی که فوتبال را از آن جا شروع کرد، برگردد.

به گزارش فوتبالی، خوسلو بازیکنی است که در آکادمی رئال مادرید حضور داشته است و از آن جا وارد لالیگا شده است. این بازیکن در فصل 2010/11، در آخرین بازی فصل رئال مادرید در لالیگا، موفق شد اولین گل خود را برای تیم اصلی رئال مادرید به ثمر برساند.

رئال مادرید با هدایت ژوزه مورینیو در آخرین بازی رئال مادرید در لالیگا 2010/11 به مصاف آلمریا رفت. رئال مادرید در این بازی که در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو برگزار می شد، موفق شد با نتیجه هشت بر یک به پیروزی برسد. گل هشتم رئال مادرید را در این دیدار خوسلو در دقیقه 87 روی پاس کریستیانو رونالدو به ثمر رساند. در واقع کریستیانو رونالدو، پاس گل اولین گل خوسلو را در رئال مادرید در لالیگا داد.

خوسلو در فصل 2011/12 هم در تیم اصلی رئال مادرید حضور داشت هر چند که به او زیاد بازی نمی رسید. اما اکنون ممکن است او دوباره به رئال مادرید برگردد او این بار فرصت بیشتری برای بازی کردن در جمع مادریدی ها به دست بیاورد.

1471