خبر فوتبالی تایید شد/ سرپرست سپاهان تغییر کرد

خبر فوتبالی تایید شد/ سرپرست سپاهان تغییر کرد

پایگاه خبری فوتبالی- باشگاه سپاهان اعضای جدید کادر تیم فوتبال بزرگسالان خود را معرفی کرد.

به گزارش فوتبالی، بعد از چندین روز گمانه‌زنی، بالاخره جدایی رضا فتاحی از سپاهان قطعی و سرپرست جدید این تیم، معرفی شد. 

با تایید خبر اختصاصی دیروز فوتبالی، مهدی سلیمی عضو هیات علمی دپارتمان مدیریت ورزشی دانشگاه اصفهان که پیش‌تر در آکادمی سپاهان تجربه همکاری با این باشگاه را داشته، برای فصل آینده سرپرست سپاهان خواهد بود. 

همچنین سپاهان که با جدایی امیر قلعه‌نویی چند فصلی مدیر رسانه‌ای روی نیمکت نداشت، مسعود سعیدی را برای این سمت انتخاب کرده است. 

سعیدی سابقه رسانه‌ای و روابط‌عمومی متعددی در کارنامه شغلی دارد و از نزدیکان سعید ساکت مجری شبکه اصفهان ( سعید ساکت برادر محمدرضا ساکت مدیرعامل سپاهان است.) محسوب می شود.

در متنی که روابط‌عمومی سپاهان منتشر کرده، آمده است: "پیرو تشکیل جلسه هیأت مدیره باشگاه فولاد مبارکه سپاهان و در راستای سازماندهی امور تیم فوتبال سپاهان برای فصل ۱۴۰۲-۱۴۰۳ اقدامات زیر مورد بررسی و هماهنگی قرار گرفت:

آقای دکتر مهدی سلیمی به عنوان مدیر تیم انتخاب شد، سلیمی دکترای مدیریت ورزشی از دانشگاه تهران دارد و اکنون عضو هیئت علمی دانشگاه اصفهان است. وی یکی از بازیکنان سابق تیم‌های فوتبال فولاد مبارکه سپاهان بوده است. سلیمی مربیگری را از رده‌های پایه باشگاه فولاد مبارکه سپاهان آغاز کرده و چندین سال به عنوان مدیر فنی آکادمی فوتبال این باشگاه فعالیت داشته است. او  همچنین سابقه مدیریت آکادمی باشگاه ذوب‌آهن اصفهان را در کارنامه دارد.

آقای مسعود سعیدی به عنوان مدیر رسانه‌ای انتخاب و به کارگیری شد.

در ضمن از زحمات آقای رضا فتاحی در دوران مسئولیتشان به عنوان مدیر تیم فوتبال تقدیر کرده و توفیق روز افزون را در تمامی مراحل کار و زندگی برای ایشان از خداوند متعال مسئلت داریم."

2509