رونالدو و په په در لیست جدید تیم ملی پرتغال

رونالدو و په په در لیست جدید تیم ملی پرتغال

پایگاه خبری فوتبالی - روبرتو مارتینز لیست جدید تیم ملی پرتغال را برای بازی های فیفادی پیش رو اعلام کرده است و از نکته های جالب توجه این لیست حضور په په در میان بازیکنان دعوت شده است.

به گزارش فوتبالی، کریستیانو رونالدو در حال حاضر کاپیتان و ستاره تیم ملی پرتغال است و هنوز از تیم ملی کشورش خداحافظی نکرده است و می خواهد در جمع پرتغالی ها حضور داشته باشد و برای تیم ملی کشورش به میدان برود.

رونالدو در لیست جدید روبرتو مارتینز، سرمربی تیم ملی پرتغال، حضور دارد. ستاره پرتغالی در حال حاضر 38 ساله است و در تیم النصر عربستان توپ می زند اما او برای بازی های انتخابی یورو 2024 در لیست تیم ملی کشورش حضور دارد.

پرتغال در تاریخ 27 خرداد به مصاف تیم ملی بوسنی خواهد رفت. پرتغالی ها سه روز بعد یعنی روز سی ام خرداد با تیم ملی ایسلند روبرو خواهند شد. این رقابت ها در چهارچوب بازی های انتخابی رقابت های جام ملت های اروپا 2024 است.

په په که در حال حاضر 40 سال دارد نیز در لیست تیم ملی پرتغال حضور دارد. په په در حال حاضر بازیکن پورتو است و هنوز از دنیای فوتبال و یا از تیم ملی پرتغال خداحافظی نکرده است و همچنان دعوت می شود.

1471