جدیدترین تصویر از طرح پیراهن سفید بارسلونا در فصل 24-2023

جدیدترین تصویر از طرح پیراهن سفید بارسلونا در فصل 24-2023

پایگاه خبری فوتبالی - بارسلونا در فصل آینده پیراهن دوم خود را به رنگ سفید به تن خواهد کرد، پیراهنی که البته جنجال زیادی را بین هواداران این تیم ایجاد کرده چرا که برخی دوست ندارند که پیراهنی را به تن کنند که به رنگ پیراهن رئال مادرید است!

به گزارش فوتبالی، تصاویر جدیدی از این پیراهن منتشر شده است و نایکی بالاخره به تصمیم خود در مورد انتخاب رنگ غیرمعمول سفید برای پیراهن بارسلونا، جامه عمل پوشانده است.  اولین تصاویر از نسخه چاپی این پیراهن با واکنش های زیادی همراه شده است. در حقیقت رنگ اصلی این پیراهن، سفید است که در انتهای آستین ها رنگ های آبی و اناری نیز دیده می شود. در حقیقت بارسلونا در تاریخ خود در سالهای 1982 و 2002 نیز تجربه پوشیدن رنگ سفید به عنوان پیراهن دوم را دارد اما با توجه به این که در طول تاریخ رنگ سفید متعلق به رقیب دیرینه بارسلونا یعنی رئال مادرید بوده است، انتخاب این رنگ در ماه های اخیر به شدت حاشیه ساز بوده است.

در حال حاضر مشخص نیست که ایا هواداران بارسلونا استقبال خوبی از این رنگ غیرمعمول به عمل می آورند یا نه چرا که قطعا بسیاری از آنها دوست ندارند که پیراهنی را به رنگ تیمی بپوشند که سالها دشمن آن بوده اند!

4125