مقاصد احتمالی سه بازیکن اسپانیایی رئال مادرید

مقاصد احتمالی سه بازیکن اسپانیایی رئال مادرید

پایگاه خبری فوتبالی - رئال مادرید در حال برنامه ریزی برای فصل آینده است که سه تا از بازیکنان این تیم با وجود پیشنهاد تمدید قرارداد، در مسیر جدایی قرار دارند.

به گزارش فوتبالی، مارکو آسنسیو، دنی سبایوس و ناچو فرناندز سه بازیکن رئال مادرید هستند که در پایان فصل با اتمام قراردادشان به بازیکن آزاد تبدیل می شوند و می توانند رئال مادرید را ترک کنند. از این جمع به نظر می رسد که جدایی مارکو قطعی شده است. در حقیقت این بازیکن از میلان، پی اس جی و استون ویلا پیشنهاد دارد و به نظر می رسد که تصمیم گرفته که به جایی برود که شانس بازی کردنش بیشتر از رئال مادرید باشد. 

دنی سبایوس هافبک آندلوسی نیز با پیشنهادی برای تمدید از جانب رئال مادرید مواجه شده اما با جذب احتمالی بلینگام شانس این بازیکن خیلی کاهش پیدا می کند و به همین خاطر شاید جدایی بهترین گزینه برای او باشد. اتلتیکو مادرید و یکی از تیم های بزرگ ایتالیا (احتمالا میلان) جویای شرایط او هستند. گزینه سوم نیز ناچو فرناندز خواهد بود. این مدافع در کل عمرش در رئال مادرید بوده است اما فکر می کند که به سنی رسیده که باید صاحب دقایق بیشتری شود و به همین خاطر در حال بررسی گزینه هایش است. اینتر پیشنهاد قراردادی سه ساله را به او داده است و ویارئال هم شرایط خرید او را به عنوان جایگزین پائو تورس دنبال می کند.

4125