رسمی؛ یووه کسر 10 امتیاز را پذیرفت و خیالش از فصل بعد راحت شد

رسمی؛ یووه کسر 10 امتیاز را پذیرفت و خیالش از فصل بعد راحت شد

پایگاه خبری فوتبالی - یوونتوس بالاخره در پرونده تخلفات مالی در زمینه پرداخت حقوق بازیکنانش در دوران کرونا، جرم خود را پذیرفت و خودش را در این پرونده "گناهکار" نامید.

به گزارش فوتبالی، پس از ماه ها جنگ حقوقی، یوونتوس بالاخره پذیرفت که با پرداخت 718 هزار یورو جریمه و کسر 10 امتیاز در لیگ ایتالیا به این پرونده خاتمه ببخشد. تورینی ها با دادستانی فدرال به توافق رسیدند و پذیرفتند که مرتکب جرم شده اند.

در این توافق، یووه پذیرفت که در فصل جاری با کسر ده امتیاز مواجه شود و بدین ترتیب به دادگاه عالی فدرال شکایت نکند. یووه بدین ترتیب فصل آینده را بدون مشکل و بدون کسر امتیاز آغاز خواهد کرد و در این زمینه  مشکلی نخواهد داشت.

یوونتوس با کسر ده امتیاز در رتبه هفتم لیگ ایتالیا قرار گرفت و بدین ترتیب فصل آینده آنها مجبور هستند که در لیگ کنفرانس بازی کنند. بدین ترتیب یووه حالا خیالش از بابت دادگستری ایتالیا راحت شده است هر چند که یوفا همچنان این حق را دارد که مانع از حضورشان در لیگ کنفرانس شود.

البته آندره آ آنیلی مدیر سابق یوونتوس حاضر نشد که توافق با اداره مالیات را امضا کند و بدین ترتیب در دادگاه فرجام خواهی شرکت خواهد کرد. 

4125