پیام احساسی همسر دروازه‌بان پی‌اس‌جی که در ICU بستری شده

پیام احساسی همسر دروازه‌بان پی‌اس‌جی که در ICU بستری شده

پایگاه خبری فوتبالی - سرجیو ریکو دروازه بان پی اس جی یکشنبه گذشته در پیست اسب دوانی دچار سانحه شد و به همین خاطر بلافاصله به بیمارستان "ویرخن دل روسیو" در سویا منتقل شد و در حال حاضر در بخش مراقبت های ویژه بستری شده است. شرایط دروازه بان اسپانیایی باثبات اما خطرناک گزارش شده است چرا که او از ناحیه سر دچار آسیب شدیدی شده است.

به گزارش فوتبالی، خانواده دروازه بان پی اس جی در حال حاضر منتظر درمان شدن وی هستند. آلبا سیلوا همسر این بازیکن که یک خبرنگار اسپانیایی است، در تمامی این لحظات در بیمارستان حضور دارد و چندین پیام در مورد این اتفاق ناگوار منتشر  کرده است.  وی با انتشار تصویری از خودش و ریکو نوشته است:" عشق من، من را تنها نگذار چرا که قسم می خورم که نمی توانم بدون تو زندگی کنم. زندگی من، منتظرت هستیم. بی اندازه دوستت داریم."

شخصیت های مختلفی از همسر ریکو حمایت کرده اند. ساندرا گارال همسر آسنسیو، واندا نارا همسر سابق ایکاردی، خورخلینا کاردوسو همسر دی ماریا، کامیلا گالانته همسر پاردس و راکل موری همسر راکیتیچ در پیام هایی جداگانه از او حمایت کرده اند. کارلوس آلکاراز تنیسور و فابیان رویز هافبک اسپانیایی دیگر اشخاصی هستند که پیام هایی را در حمایت از ریکو و همسرش منتشر کرده اند.

همسر ریکو در پیامی از حمایت هایی که دریافت کرده، تشکر کرد و نوشت:" ممنون از همه محبتی که به ما دارید. سرجیو افرادی را در کنار خود دارد که برایش دعا می کنند و او خیلی نیرومند است. کلمه ای برای توصیف حس من وجود ندارد." 

وی همچنین از رسانه ها خواسته تا فقط اخبار تایید شده را منتشر کنند و شایعات را در این زمینه پخش نکنند.

4125