توافق رئال مادرید با مهاجم 33 ساله اسپانیایی

توافق رئال مادرید با مهاجم 33 ساله اسپانیایی

پایگاه خبری فوتبالی - رسانه های اسپانیا گزارش داده اند که رئال مادرید در یک قدمی خرید خوسلو ماتو مهاجم 33 ساله اسپانیول قرار دارد.

به گزارش فوتبالی، سقوط اسپانیول به لیگ دسته دو باعث شده تا ستارگان این تیم به دنبال جدایی باشند. خوسلو که در این فصل هفده گل در اسپانیول زده می خواهد به تیمی لالیگایی ملحق شود و رئال مادرید در نظر دارد که این مهاجم را به عنوان جایگزین ماریانو دیاز و به عنوان مهاجم ذخیره به خدمت بگیرد.

خوسلو ماتو در آکادمی رئال مادرید رشد کرده است و در سال 2012 با شش میلیون یورو راهی هوفنهایم شد تا در بوندسلیگا تجربه اندوزی کند. وی  تجربه حضور در لیگ انگلیس و تیم های مختلف فوتبال اسپانیا را دارد و حالا این شانس را دارد تا دوباره به تیمی برگردد که تجربه ثبت دو گل در آن را هم دارد.

رئال مادرید با جدایی ماریانو دیاز و مارکو آسنسیو به دنبال تقویت در خط حمله است که خوسلو اولین خرید در این بخش خواهد بود. کریم بنزما نیز با پیشنهادی از جانب الاتحاد عربستان مواجه شده است که اگر به این پیشنهاد پاسخ مثبت بدهد، مدیران رئال مجبور به خرید گزینه هایی دیگر هستند که هری کین بیشتر از بقیه گزینه ها مورد توجه رئال مادرید قرار دارد.

رئال مادرید در نظر دارد که خوسلو را با قراردادی یک ساله و به صورت قرضی از اسپانیول به خدمت بگیرد.

4125